8 Haziran 2011 Çarşamba

Ve Sonunda Beklenilen Gün Geldi

Sabah herzaman ki gibi uyku tutmadı neyseki öğlene kadar melihle beraber gezdik dolaştık falan. Sonra ablamla kuaför filan yaptık saçlarımı yaptırdııım.Kuaförde katalogdan bi model beğendim onu yaptırdım güzel olmuştu ama cabuk bozuldu.Neyse baya eğlendiik güzel bir gündü benim için ama içimde yine de burukluk vardı.
           Olsun ama dimi ? 8 senelik arkadaşlarımdan ayrılıyorum yaniiii. Baya bi hoplayıp zıpladıktan sonra günün ilerleyeen saatlerinde meliiih geldii banaaa süpriz yaptıııı aşkıım :)
Birazda onunla eğlendik sonra babam bastı tabii ama anlamadıı hayret ettim yakalanıyoduk yaa güzel gecem berbat bi sonuca varıcaktı az kalsııın ama allah kurtardııı :)
         Neysee balonun bitimine kalmadan hemen gitmek zorunda kaldım babam yüzümden :(
 Benden sonra havuza falan atmışlar baya eğlenmişleer. Napalım artıııık genede herşey cok güzeldiiiii :)





Bu günden bir karee :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder